Translate

viernes, 13 de septiembre de 2013

CARTELLS DE FESTA MAJOR

Com cada any l'êlia va participar en el concurs de cartells de Festa Major de Juneda . Aquest any els meus fills van insistir molt en que jo també paricipes amb un cartell fet amb scrapbook  , tècina en la que m'he iniciat, així ho vaig fer.
L'Èlia va guanyar per segona vegada el concurs en la categoria infantil! FELICITATS!
Aquest és el cartell de l'Èlia , ella també va voler fer scrapbook i amb una troquel·ladora va fer les banderoles que va lligar i quedaven volanderes a sobre del cartell, preciós!
Recollint el premi al balcó de l'ajuntament.



Aquest és el meu, vaig voler que sembles que de dins d'una bossa plena de lletres s'escapaven les necessàries per fer les lletres del cartell, molt laboriós però gratificant la feina feta per la bona estona que passes mentre ho fas.
Cal dir que el guanyador de la categoria senior era preciós.

No hay comentarios:

Publicar un comentario