Translate

domingo, 23 de febrero de 2014

ATC SIN PEGA

Aquest mes de febrer dins del grup d'intercanvis d'ATC del grup Enjoy the ATC, es va plantejar el repte de fer els ATC sense fer sevir gens de pega ni cola, difícil ja que és un dels elements que més fem servir.
A mi  em va venir al cap el tapís i vaig recordar una feina que havia fet amb els meus alumnes d'infantil quan treballava a Vinaixa, per treballar la motricitat fina.
 Sé que hi ha alguns d'aquests alumnes que de tant en tant miren el meu blog, potser ho recordareu: TARDA DE FER TAPÍS, és clar que amb unes dimensions més grans que les que he fet servir jo 6'5 x 8'9 cm. 
La veritat és que he disfrutat molt fent-ho, tant que tot i només haver-ne d'intercanviar 5 n'he fet 8 .











No hay comentarios:

Publicar un comentario