Translate

jueves, 20 de marzo de 2014

MINI ÁLBUMS

Amb els rotlles de paper higiènic gastats es poden fer uns mini álbums per recollir fotografies, petits escrits, contes...
mireu quina monada:


Aquest va ser el primer que vaig fer , vaig folrar tot el cartró i a dins hi vaig fer targetes de diferents papers de doble cara,  a les anelles hi vaig ficar llacets de diferents estampats.
El segon el vaig fer per la Mariona, la filla d'una companya recent nascuda.
 Aquesta vegada vaig deixar veure el cartró i em va agradar més , i les targetes de l'interior les vaig fer llises només amb textures, com es mereixia la Mariona i la seva mare: tot molt rosa.




El tercer l'he fet per la Núria, filla d'una companya, com ja no sé que hi voldrà posar ella dins, potser alguna foto o algun escrit, les targetes els hi deixat llises. Li he donat a vui i crec que li agradarà.




No hay comentarios:

Publicar un comentario