Translate

lunes, 14 de julio de 2014

TAG colònies d'estiu 2014

Aquesta primera quinzena de Juliol la meva filla ha anat de colònies mab les Colònies l'Estel Nou de Juneda, quan li vaig dir si volia que li envies una carta em va dir :
Sí, i ben bonica.
Doncs jo m'hi vaig posar i li vaig fer quatres cartes, cada una amb un TAG relacionat amb les colònies. Són aquests:

el primer dia era com el títol.


el segon dia tenia relació amb el camp : flors i papallones , li recomanava que es fixes en les petites coses que cada dia li podia oferir el seu entorn.

el tercer dia una recomanació : que cuides de la higiene , una bona estesa de roba!

l'últim dia li vaig enviar un pirata en 3D amb la clau que odia ajudar a trobar el tresor, el lema de les colònis era " la descoberta de l'illa"
Ara ja és a casa i m'ha tornat els 4 TAGs , cal dir que una mica rebregats! però formaran part de la meva col·lecció.




No hay comentarios:

Publicar un comentario