Translate

viernes, 19 de junio de 2015

Cadena de ATC a la carta

Al grup Creando y compartiendo, es va crear un inter diferent  i original es tractava de fer una cadena d'intercanvis d'ATC, la primera persona envia un ATC d'un tema a  la segona persona de la llista i li proposa un tema , aquesta ha de fer un ATC del tema que li han proposat i enviar-lo a la següent persona de la llista i li ha de proposar un tema i així succesivament.
A mi la Mònica Pérez em va enviar un ATC de tema Vintage i em va proposar el tema Lecturas. Jo vaig enviar l'ATC de temàtica Lectura a la següent noia dela llista que era la Raquel Pastor i li vaig proposar ------- . Ella de moment veig que encara no ha enviat  ( per això no ho poso, ha de ser sorpresa per la següent persona de la llista) .

Aquest és el que vaig enviar , també en vaig enviar un a la noia que me l'havia enviat a mi i uns altres per inters personals.




No hay comentarios:

Publicar un comentario