Translate

sábado, 9 de febrero de 2013

SCRAPBOOK

Aquest setembre , vaig conèixer l'Antonieta , una companya de feina  , ella em va ensenyar les coses que feia amb scrapbook i de seguida m'hi vaig animar.
Vaig començar amb la felicitació per l'aniversari del meu fill ,el Marc.  Després va venir la de la meva filla, l'Èlia, en aquesta em va donar material del que tenia ella i hi va donar el seu retoc . Així sense adonar-me'n em vaig anar introduint en aquest món tan fascinant.




 felicitació pel Marc .















Felicitació per l'Èlia
















També va ser l'Antonieta qui em va convidar a participar a diferents grups del facebook on es fan intecanvis de TAG i ATC .
El primer va ser un intercanvi ATC de nadal dins el grup ATC OLE


El primer TAG , va ser també en aquest grup de facebook , en un anomenat "Un regalo por Navidad" on a l'estil de l'amic invisible jo havia de fer un TAG/ ATC ...  i enviar-lo a la persona que em deia l'administradora del grup i després jo en rebia un altre. 
n'hi ha 3 per que des del principi sempre que fem un intercani , amb l'Antonieta també ens en intecanviem un, així jo vaig fer-ne un per la meva amiga invisible, un per l'Antonieta i un per mi. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario